Alla inlägg den 7 november 2010

Av Jenny - 7 november 2010 09:24

Filip säger att det är så svårt att köpa present till mig.. Det är det inte.. Det är sjukt lätt..Eftersom födelsedagen är sjukt nära nu (nio dagar kvar), tänkte jag underlätta lite för honom.....Jag menar..lättare än så här blir det väl ändå INTE..

Iofs tror jag att han hellre skulle se att jag önskade mig en bh för 300 spänn eller nåt..MEN eftersom jag ibland får frågan om jag går bh lös trots att jag har värsta pansar bhn på mig. Tycker jag att såna önskningar är totlat onödiga!


Ist önskar jag mig:


HOUSE DOCTOR bord/pall i grönt 1885:- köper du HÄR.

pic1


Eller varför inte en:

Lampskärm Wire, House DoctorTygsladd E27, House Doctor

Lampskärm WIRE med grön sladd.. OBS!! Sladden köps separat.. Finns att köpa HÄR.


Eller:


TOLIX pall i svart 1475:- finns att köpa HÄR.


TOLIX PALL H50

Eller:


SIGNAL lampa 2890:- (kanske lite i dyraste laget..men såååå snygg) Finns att köpa HÄR.


SIGNAL

Eller:

 Choklad tavlan, 950:- från Therese Sennerholt finns att köpa HÄR.


Listan kan göras lång... Men det är nog främst det som jag brinner för just nu... och en string hylla med skrivbordsdel.. Kopian går bra...

Kan hända att listan kompletteras när jag har mer tid..


Ha en bra söndag..

Kraaaam Jenny

Av Jenny - 7 november 2010 08:03

I dag åker vi till landet för att stänga av all el och tömma vattenberedaren innan det börjar frysa på allt för mkt.. Det är verkligen as tråkigt att åka dit den här tiden på året.. Men ack så nödvändigt!!

Vi har dessutom bestämt oss för att sälja det till våren, så det känns ännu mer menlöst och jobbigt att åka dit.. Men men.. Det finns ju alltid några roliga prylar och möbler som vi kan plocka hem  



vardagsrum,50-tal,retro





Jenny

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards