Alla inlägg under juli 2010

Av Jenny - 4 juli 2010 22:25

Nu när jag mest ska ligga ovan vattenytan är det kanske bäst att inhandla lite schyssta strandhandukar... Från www.hm.se Pris för dom suuuperbilligt..79.50 st.


Jenny

Av Jenny - 4 juli 2010 22:03

Min ormskräck är just nu på topp. Tror att det skall ringla ut svarta ormar överallt... Jag som tyckt vår sjö varit så fantastisk. Jag har nyss vant mig vid alla fiskar som simmar omkring där.. Men nu har jag verkligen ingen ro att bada där.. Stackars Felix.. Han har förrästen lärt sig simma.. Duktiga unge.. Han är helt galen i vattnet. Just därför bör jag bada.. Jag försökte googla på när ormar helst badar.. Tänker att dom nog solar hela dagarna och svalkar sig på kvällen.. Isf skulle lösningen vara att jag inte badar på kvällen..


Visst är det så??????? Snälla SÄG att det är så.


Jenny

Av Jenny - 4 juli 2010 19:00

Jag älskar alla djur.. Alla djur som har fyra ben...allla djur som har päls.. alla djur som är lagom stora..och som säger mjaou..eller NÖJLIGTVIS voff..eller gnägg..

Djur med sex till åtta ben är helt onaturligt (jag vet att det är naturligt..meeen det borde vara onaturligt).. Djur utan ben är allra värst..


Häromdagen hade jag en konversation med en gammal kompis från Halmstad.. Hon gjorde sig lustig över att jag var ledig heela sommaren UTAN att ha ett hav att bada i..

Jag skröt då om vårt fantastiska lantställe, vid vår faaantastiska sjö..och genast tyckte min vän att jag hade det ganska lyxigt ändå.. Speciellt med tanke på att jag slapp brännmaneterna..


Nu ska ni inte tro att jag är helt blåst.. Jag vet att man  kan stöta på diverse äckliga djur i sjöar också.. Men jag har ändå tänkt att dom blir ganska skraja när det hoppar och plaskar omkring en jättemänniska i form av mig..


Nu verkar alla djur dock ha förstått att jag inte är så farlig..trots min ofantliga kroppshydda.. Jag och Felix har badat så mkt att vi nog faktiskt svällt upp lite.. Det har varit ljuvligt.. ÄNDA tills vi såg en orm i vattnet. JAG "statsJennyjag",har aldrig sett en orm fri i naturen.. igår såg jag en SIMMA RÄTT IGENOM BADPLATSEN.. Bläääääää.... Hela natten har jag tänkt på den äckliga ormen.. Jag har verkligen försökt tänka positivt.. Typ att: rent statistiskt sett så borde det dröja tre år innan jag ser nästa orm.. eftersom jag inte sett nån dom tidigare åren.. MEN så idag såg jag en till.. F*N.. Nu blev det där med statistiken lite konstigt...Funkar liksom inte..

Undrar om jag  inte tycker att brännmaneter är ganska lyxigt ändå..


Hoppas ni har en bra..ORMfri sommar.


Kram Jenny


Av Jenny - 1 juli 2010 15:56

Vad läser ni helst om?
Jenny så klart!!  
  29.2 %
Filip så klart!  
  6.3 %
Lasse Berghagen så klart!  
  6.3 %
Inredning så klart!  
  58.3 %

Totalt har 48 personer röstat.
Omröstningen startade 2010-05-18 22:42


Detta är så himla lustigt tycker jag.. Ni ser tydligt att intresset för att läsa om Filip är lika interssant som Lasse Berghagen.. Att Lasse B har så låg procent tycker jag är vedervärdigt!!


Allra helst vill ni alltså att jag ska inredningsblogga.. Jag har tidigare valt att inte göra det så mkt. BLA..pga att det redan är sååå många som gör det bra redan.. och för att det lite hänger ihop med min shoppoholic sjukdom.. Det är svårt att INTE klicka hem massa snygga produkter..


Nu förstår jag att en del av er är oroliga att jag ska sluta skriva om allas vår Lasse Berghagen..Men ni behöver inte vara oroliga..DET kommer aaaldrig att hända  


Kraaam Jenny

Av Jenny - 1 juli 2010 15:51





Vinn produkter för 2500 kr från www.wallstyle.se


Jag har själv massa produkter därifrån.. Dom är suuuper duuuper  




 

Gör så här:


Skicka wallstyle mellanslag, följt av din(/min, för ni röstar väl på min blogg??!!) bloggadress, till 72 500


Exempel: wallstyle www.janethepain.se





Varje sms kostar 10 kr + eventuella operatörs kostnader.
Antal sms per person är obegränsade. Fler sms innebär större chans att vinna!
Uppmana andra att rösta på din blogg (alltså mIN blogg) för större chans att din blogg ska vinna.
Din blogg kommer få gratis exponering här under efter du har skickat ditt meddelande, (se www.wallstyle.se)
Tävlingen avgörs 20 Augusti 2010. Vinnaren kontaktas via blogg och
publiceras på wallstyle.se dagen efter tävlingen avslutats.



Följande personer kan ej tävla.





  1. Personer bosatt utanför Sverige
  2. Personer under 18 år





Klicka in på www.wallstyle.se redan nu och kolla läget..


Jenny






















Av Jenny - 1 juli 2010 15:35

Svar till J:

Ang alfabetet i Felix rum. Det kommer från www.vimsadekor.se Hon har massa fina saker.. Har dock hört (och upplevt själv) ofantligt lång leveranstid.. Typ tre månader.


Men när man väl får prylarna är dom fantastiska..


Jag tipsar dock gärna om www.wallstyle.se där går det undan.. Vet inte om dom har alfabet. Men om du kontaktar dom kan dom säkert ordna ett. Levererar på en vecka typ..


Lycka till.


Mvh Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards