Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Jenny - 23 juli 2010 21:57

Jag sa ju att jag skulle försöka få med mig familjen till Bolagret i Sthlm imorgon.. OM det då går vägen........

Jag behöver nämligen en pendelhink (och en urcool lampa.). Vissa tjejer är galna i skor.. (jag har varit där.. men så fick jag barn och då gick det över..) Jag har en sån galenhet när det gäller lampor (och soffor..) Skulle verkligen kunna köpa hur många som helst.. Det har jag iofs gjort också om man tänker tillbaka..


MEN iaf.. Jag tänkte att jag skulle vara väl förberedd på vad jag anser mig behöva när vi nu åker iväg.. Så jag klickade in på www.bolagret.se Jag behövde visst mer än vad jag trodde..

Bolagret är sååå himla bra- Speciellt när det gäller belysning tycker jag..


             Vi får väl se om det blir nåt överhuvudtaget.. Annars får jag väl dra iväg själv i höst  


Jenny


Av Jenny - 23 juli 2010 20:08

Äntligen hemma igen... Jag tycker nog faktiskt att man kan säga att vi tillbringat heeela sommaren på landet. Så gott som iaf.. Idag packade vi ihop det lilla huset för att flytta hem.. Står just nu i drivor av damm och tvätt.. Det är det ruttna med att komma hem..

Imorgon drar vi till den jätte stora staden Stockholmo för att hänga på Skansen och Gröna Lund..(Ska försöka lura med familjen till Bolagret också, dvs OM det går.. ) Ska bli mkt mysigt. Så länge det inte regnar. Jag ser dock mest fram emot hotellfrukosten som väntar..


Detta har hunnits med i sommar:

*Halmstad, även om det typ var höst när vi var där..kändes iaf så.

*Massor av sol och bad på landet..

*Har uppnått den fantastiska hudfärgen ORANGE..Blir tyvärr inte brun..

*Har badat så mkt att jag nog faktiskt svällt upp lite pga av för mkt vistelse i vatten..Typ som en brödbit som sväller i vatten..eller ett lik..i oranget då..

*Tapeserat vardagsrummet på landet med den blommiga tapeten jag har i köket hemma. Foto hade varit kul..hmm ni är väl vana nu..

*Har inhandlat nya kökshandtag till luckorna på landet..dock ej monterade..Vi har ju semester!!

*Sytt gardiner av mitt fyndtyg..Glömt att fota.. grrr igen..

*Blivit helt förslappad!!

*Övertalat pappa att komma hit och bygga altan  Det är nog det allra bästa. Jag kan knappt tro att det är sant.


Det är det sistnämnda som står på schemat nu. Nästa vecka ska det grävas upp trädgård och rensas i garaget OCH inhandla virke..

Himla synd att jag har ont i ryggen och inte kan hjälpa till..  

Får måla atanen ist..

 JAG har tänkt att vi tar köksrenovering del 2 också.. Men det är nog bara jag som tänker så...


Åååh vad jag är laddad..


Hoppas ni haft en bra sommar:)


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards