Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Jenny - 5 juli 2010 13:18

Kommentarer som att ormar kryper in i källare och BOR under bryggor uskattas verkligen... INTE!!! Annica ... det bor nog SKALBAGGAR under din kudde..


Jag har just varit hos naprapaten i dag.. Han påstår att mitt bäcken inte längre är lika ojämnt..Mkt bra.. också tycker han att jag ska söka upp en psykolog.. Inte pga av ryggen utan pga av min ormskräck.. Jag berättade att jag hade simmat en hel del och kanske inte vilat ryggen så mkt som jag lovat.. Då sa han att jag kunde simma ryggsim.. Då sträcker man tydligen ut ryggen, vilket ska vara jättebra.. MEN hur SJUTTON SKA JAG DÅ KUNNA SE ORMARNA.. Det går ju liksom inte..Jag förklarade dilemmat med ormarna och att jag troligtvis ALDRIG mer skulle bada..  Det var i samband med det som terapi kom på tal.


Jag får nog avvakta terapin ett tag.. Man har liksom inte råd att både pröjsa en naprapat och en psykolog samtidigt..HUA!!!


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards