Direktlänk till inlägg 10 november 2010

En nyfunnen webshop..I loove..

Av Jenny - 10 november 2010 07:58

Ni vet väl om att google är min bästa vän... Idag hittade jag denna fantastiska hemsida.. Ni som gillar den romantiska stilen kommer gilla den ännu mer. Men även en avskalad person som JAG..fullkomligt älskade den..Här kan man verkligen hitta dom där prylarna som gör hemmet lite mer personligt..Sånt där som man INTE ser i alla hem..

www.inmyhouse.se

Jag lägger förståss till adressen i min länkningslista, så den blir lätt att hitta..

Plåtpall


Gammal svart Bordsfläkt Galvad Plåt Låda Gammal Resväska  Filmklaff   Plåtburk lila  Svart Fant Mössa 8månader - 3år Svart Regg skylt  Regg Skylt

Detta var mina favoriter..

Hoppas ni hittar nåt ni gillar.. Kanske kan ni julklapps shoppa lite..??

JENNY

Ps. Glöm inte tävlingen nedan, i samarbete med www.anyhow.se Ni kan vinna en svart eller vit Tamtam pall. Tävlingen pågår tom den 19/11 Ds.


 
 
ulrika

ulrika

10 november 2010 09:06

In my house webb butik är en av mina favvo butiker, särkilt dessa skyltar därifrån. Dom är så coola, hoppas att tomten tycker jag har varit snäll och kommer med sånna till mig hehe Vilken härlig blogg du har , ett jätte fint hem. Kram Ulrika

http://www.ljuslyktanssken.blogspot.com

Jenny

10 november 2010 09:10

Åhh ja hoppa stomten åker dit och handlar lite..... Kul att du tittade in:)

Kram Jenny

 
Elaine

Elaine

10 november 2010 13:34

Men vad många trevligheter. Måste ta mig en titt där. /Elaine

http://elainemoschos.blogspot.com

Jenny

10 november 2010 14:01

Eller hur!!! Jag är helt såld..

 
butiksinredning

butiksinredning

10 november 2010 21:52

Hej.
Ibland kan man även hitta inspiration av just butiksinredningar. Vill tipsa dig om inspirationsdelen på butiksmässan. Mycket av inredningar från butiker och caféer fungerar även i hemmet.

http://www.butiksmassan.se

Jenny

10 november 2010 21:57

Tack.. det måste jag genast kolla in..:)

 
Ingen bild

Charlotte

11 november 2010 20:20

Hallåj,,,kul att du hittade denna webshoppen ( inmyhouse )...Josse, som hon heter som driver det hela har även en UNDERBAR blogg ( där det hela började med att öppna en butik ) man får MASSA tips o idéer!!!!

http://in-myhouse.blogspot.com/

Ha det fint /// Charlotte

Jenny

11 november 2010 21:34

Hej kollade precis in.. Åh tack för tipset.. Är lika impad av bloggen som av shoppen:)

Jenny

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards