Direktlänk till inlägg 8 november 2010

Är ni tävlingssugna?

Av Jenny - 8 november 2010 18:36


I samarbete med

Meny

kör jag en NOVEMBERtävling..Bara för att NOVEMBER är en så fantatisk månad..(och för att Elisabeth på www.anyhow.se är så fantastisk).


Du kan vinna en svart eller en vit Tam tam pall, du väljer..

 

www.anyhow.se


Så här gör du för att delta:

(För varje punkt får du en lott..)


 Svara rätt på frågorna:


1.På vilken gata ligger Anyhows nyöppnade butik? = 1 lott


2.Det finns tre stycken Tam tam pallar hemma hos mig.. Vilken färg har dessa? = 1 lott

Alternativ:

1.Svart, vit och grön..

x. Svart, vit och rosa..

2.Svart, rosa och lila..


3. Länka till tävlingen via din blogg genom att kopiera inlägget.. = 1 lott


Tävlingen avgörs Fredagen den 19.e November. Då publiceras även Tävlingsbidragen.


För att komma till Anyhow klickar du HÄR.


Lycka till/

Jenny





 
 
Ingen bild

Sofia P

8 november 2010 20:25

Så här gör du för att delta:

(För varje punkt får du en lott..)
Klart jag vill vinna en svart tamtam!

1.På vilken gata ligger Anyhows nyöppnade butik? = 1 lott
Svar: Östra Skansgatan 3


2.Det finns tre stycken Tam tam pallar hemma hos mig.. Vilken färg har dessa? = 1 lott

Alternativ:

1.Svart, vit och grön..

x. Svart, vit och rosa..

2.Svart, rosa och lila..

Svar: 2 Svart, rosa och lila

 
Ingen bild

Josefina

8 november 2010 22:12

Svar på fråga 1: Östra Skansgatan 3 Haga Göteborg
Svar på fråga 2: X (svart,vit,rosa)

 
Emma

Emma

8 november 2010 22:19

Jihoo, vilken toppentävling:D

1. Den nyöppnade butiken ligger på Östra Skansgatan 3 i Haga!
2. Skulle skriva att du har dom i svart, rosa & grönt men de alternativet fanns ju inte så det får bli ett x!

3 Självklar kommer jag länka på bloggen!

Ha det bra, kram emma

http://www.hemochinredning.blogspot.com

 
isa

isa

8 november 2010 22:23

Fasiken vilka grymma tävlingar du gör!!!!
Klart jag vill vara med och tävla.

Svar på fråga ett: Östra Skansgatan 3 i Haga göteborg. (tyvärr för långt bort från mig i stockholm.)

2. Den frågan var lite trixig för du hade ju en vit och en svart innan. Sen sålde du väll den vita om jag inte mins fel? Då din prinsessa fick en rosa i stället till hennes rum.
Den svarat har du kvar tror jag.
Men sen köpte du vell en grön nu nyligen från barnvänligt?
Så mitt svar blir kånstigt nog: svart, rosa och grön.
Om du nu inte har tagit hem den vita igen.. Åååå så svårt det blev nu.. Tycker ju att både 1&X är rätt.. :P

http://rustaupp.blogg.se

 
Love My Place

Love My Place

9 november 2010 00:11

Jag är med :D
1. Anyhow ligger på Östra Skansgatan 3 i mysiga Haga.
2. Du har en svart, vit och en rosa Tam tam.
3. Självklart har jag även länkat: http://lovemyplace.blogg.se/2010/november/tam-tam.html

http://lovemyplace.blogg.se

 
Erica

Erica

9 november 2010 08:16

På A svarar jag Östra Skansgatan 3 och på B svarar jag X och sedan håller jag tummar och tår att det är jag som vinner denna gång :D

http://erica70.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lisa

9 november 2010 08:43

1. Östra Skansgatan 3 i Göteborg
2. Du har en vit, en svart och en rosa pall hos dig!!

Hoppas på vinst så min röda tam tam får en kompis här hemma! :D

/Lisa

 
Lessi

Lessi

9 november 2010 10:20

1. Östra Skansgatan
2. Svart, vit, grön

Länkar till tävlingen

http://hemborgen.blogspot.com

 
Hanna - Whiterainbow

Hanna - Whiterainbow

9 november 2010 10:36

HEJ!

Jag vill vara med och tävla om en VIT pall.

1. Östra Skansgatan 3, Haga Göteborg.
2. 2, svart, rosa & lila.
3. http://whiterainbow.blogg.se/2010/november/tavling-hos-jenny-janethepain.html

Hoppas jag blir den lyckliga vinnaren!
Kram :)

http://whiterainbow.blogg.se

 
Ingen bild

Susanne

9 november 2010 10:47

Vill vara med, har skickat mina svar till dig :-)
Kramis
Susanne

 
Ingen bild

Lisa

9 november 2010 10:51

ångrar mig angående fråga två, kom ju på att du har en lila pall i styvdotterns rum. så mitt svar på fråga två är svart,lila och rosa!!!
/ Lisa

 
Linn. W

Linn. W

9 november 2010 11:15

Hej, Jenny !

Jag försöker mig på 3 lotter,
så jag gissar på att rätt svar är:

1. Östra Skansgatan 3 i Haga Göteborg

2. 1

3. http://wakten.blogg.se/2010/november/en-till-tavling.html

Håller tummar å tår ;)

Mvh Linn.W

http://wakten.blogg.se

 
maud

maud

9 november 2010 11:56

Hej! Måste ju bara vara med och tävla ;)
1.östra skansgatan i Göteborg
2. vet ej men gissar på X svart, vit o rosa
3. Länkar på min blogg strax!
Hoppas på tur, skulle va super med en egen tamtam


http://www.maudsanglar.blogg.se

 
Madeleine

Madeleine

9 november 2010 12:03

Oj! Jag är gääärna med och tävlar!!

1: Östra Skansgatan 3 i göteborg

2: Är det inte som så att du har en svart, en rosa, en grön och så skulle det väl bli en lila också?

3: Självklart vill jag ha en extralott till och länkar till tävlingen i min blogg :-)

Heja, heja mej ;-)

http://madeleinebergman.blogspot.com

 
Ingen bild

Gina

9 november 2010 14:29

Åhh vill vinna en svart och rosa!! Men har ingen blogg så :(

Jenny

9 november 2010 14:32

Men du kan ju vara med iaf.. OM du svarar på dom andra frågorna så får du ju en lott för dom:)

Kram

 
maud

maud

9 november 2010 14:46

Ajdå...är med i din tävling och har länkat på min blogg! men tror jag vill ändra svaret på fråga 2...tror du har svart, rosa o lila;) e de ok?
kramar

http://www.maudsanglar.blogg.se

 
Ingen bild

Jenny Åhlin

9 november 2010 15:21

1. Anyhow ligger på Östra Skansgatan 3 i Göteborg! Fråga 2: 1 (Du har en svart, vit och grön.) Så jag har två lotter att tillgå, hoppas! :)

 
Ingen bild

Gina

9 november 2010 15:30

Kul med tävling! Nu vill jag så gärna vinna dessa pallar så kan väl öka chansen här om jag har gissat rätt förståss ;)

Fråga 1 Östra Skansgatan 3 i Göteborg enligt anyhows hemsida och enligt Eniro Skolgatan 3 Göteborg.
Fråga 2 Gissar jag på X alltså svart. vit och rosa.

Kram ses på fred

 
Ingen bild

thesm1ths@hotmail.com

9 november 2010 20:53

Hej!
Åååh vad kul att kunna vinna en tam tam!!
1) Anyhow ligger på Skolg. 31 i göteborg!

2) Oj då. Jag hade bestämt för mig att du hade en i svart, en i rosa och en i grönt..
Men du kanske inte fick tag i den gröna som du ville så jag får chansa på 2, svart, rosa och lila istället :)

Nu får man hoppas att man har turen att vinna en vit tam tam i julklapp! Synd att jag inte har en blogg att länka till bara..

Tack på förhand! MVH/Erica

 
Ingen bild

thesm1ths@hotmail.com

9 november 2010 21:00

Blev smått förvirrad, nu såg jag att anyhow skulle ligga på östra skansgatan 3 i Göteborg istället.. Frågan är om dom flyttat och vilken som är den riktiga adressen.. Lurigt. //Erica

 
Ingen bild

Ulrika

10 november 2010 15:21

Hej!

Har ganska nyligen upptäckt din blogg och är nu en daglig besökare, I like!

Jag vet inte om jag är korkad men var ska man svara på frågorna till din tävling? Ska man maila dig?

Ha en bra dag!
/Ulrika

Jenny

10 november 2010 17:12

Hej.. Vad kul att du hittat hit och att du är inne dagligen. Det ör mig glad:)

Du är inte korkad.. Du svarar genom att lämna en kommentar. Jag har inte lagt ut svaren jag fått för att jag inte vill att ni ska se varandras svar.. Men jag lovar att publicera dom den 19.e när tävlingen avgörs..
Lycka till..

Jenny

 
Ingen bild

åsa

10 november 2010 15:28

1. Östra skansgatan 3, Haga Göteborg
2. Svart, vit och rosa alltså x

Har ingen blogg men hoppas ändå STORT på att det är min tur att vinna denna gång!!!

 
Linda

Linda

10 november 2010 18:59

Självklart vill jag vara med och tävla!!

1. Östra Skansgatan 3 Haga Göteborg
2. x
3. Länkar via min blogg.

http://lindaj.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Jennie Johansson

11 november 2010 11:04

Hej!

Svar:
Fråga 1: Östra Skansgatan 3 i Haga, Göteborg
Fråga 2: Alt 1

Har ingen blogg. Min mailadress är: oloffrom@gmail.com

Mvh
Jennie Johansson

 
Ingen bild

Maria

11 november 2010 13:33

Självklart vill jag vara med och vinna en Tam tam pall!!! Kommer att passa perfekt när vi renoverar i sonens rum... (Eller kanske jag behåller den själv vid närmare eftertanke... ;)

På fråga 1 svarar jag; Östra Skansg 3 i Haga.
På fråga 2 svarar jag; vit, svart och rosa.

Tyvärr har jag ingen blogg, men hoppas på supertur :(

Mvh Maria

 
Ingen bild

Kristin

11 november 2010 14:54

1) Östra skansgatan 3
2) 2, svart, rosa och lila
3) äger ingen blogg.. ;)

 
Ingen bild

Niklas

11 november 2010 21:30

Hej, jag är gärna med och tävlar med två lotter!

2 - Svart, Rosa och Lila

Östra Skansgatan 3 i Haga i Göteborg

Om jag vinner skulle jag vilja ha en vit tam tam pall!
MVH/Niklas
niklasjarfelt@hotmail.com

 
Sarianne Segersten

Sarianne Segersten

11 november 2010 23:09

Åhhh, en sån pall skulle passa perfekt till min hall som är under renovering :-)

Svar på frågorna :
1. Östra skansgatan 3, Göteborg
2. 1.Svart, vit och grön..

Har en blogg men länka (???) haha...gör ett försök -.-)

http://www.segerstens.blogspot.com

 
Emma Short

Emma Short

12 november 2010 13:15

Hej.
Jag vill vara med och tävla.
Älskar din blogg och Anyhow!
Butiken ligger på Östra Skansengatan 3 i Göteborg, jag ska dit i december och då ska jag passa på att kika på grejerna live. Ni har 3 tam tam pallar hos er svart, vit och rosa.
Jag länkar till tävlingen på min blogg http://shortan.blogspot.com/2010/11/tavling.html
Håller tummarna att jag vinner.
Kram Emma

http://shortan.blogspot.com

 
Ingen bild

Malin

12 november 2010 15:46

Hej!
Självklart vill jag vara med och tävla om en snygg Tam tam! :-) Har ingen blogg, men svarar på frågorna...
1. Östra Skansgatan 3
2. Alternativ x (svart, vit och rosa)

Ha det gott! Kramar

 
Ingen bild

Lina M Örebro

12 november 2010 17:39

Roligt med tävling!
1) jag tror butiken ligger på Östra Skansgatan 3,
2) X
Någon blogg har jag inte så jag får nöja mig så här.

Bra blogg med mycket inspiration!

Ha det!

 
Ingen bild

Lina M Örebro

12 november 2010 18:05

ops... tror jag glömde skriva min mail. lina.mattsson@hotmail.com kan ju kanske vara bra att ha OM jag skulle vinna =)

 
Ingen bild

Jennie (jennie.n[at]home.se)

12 november 2010 18:37

Jag svarar alternativ 2.

Tack för inspirationen.

 
Ingen bild

Tina (fifi93)

12 november 2010 21:25

1. Östra Skansgatan 3 Göteborg
2. Chansar på 1, svart vit o grön.

Ingen blogg :)

Kram Tina

 
Maria Lindkvist

Maria Lindkvist

13 november 2010 08:01

Hej..
Kul med tävling.. Hoppas på turen.. Anyhow finns på Östra Skansg 3 och sen gissar jag svart, vit o rosa.. /Mia
mialin4@hotmail.com

http://sallynova.blogspot.com

 
Ingen bild

Louise

13 november 2010 19:39

Hej hej,
1) Östra Skansgatan 3 i Haga Göteborg
2) Lite osäker men är 100% säker på att du har en rosa så jag gissar på X =)
3) Tyvärr har jag ingen blogg. Diggar din blogg starkt, trogen läsare. Tack för mycket tips & idéer.
Är jag den glada vinnaren önskar jag mig en VIT. Hade varit den perfekta julklappen till mig själv =)
Kram kram

 
Loo

Loo

13 november 2010 19:40

Såklart jag vill vara med på din tväling. En vit Tam tam skulle vara såååå fin hemma hos oss!

Ber om tre lotter (har länkat till min blogg) och här kommer mina svar:
1) Butiken ligger på Östra Skansgatan 3 i Haga Göteborg
2) x= svart, vit och rosa
3) min blogg: Tillsammans hemma
Håller mina och familjens tummar - hååårt.
Hej från Loo!

http://tillsammanshemma.blogspot.com

 
Ingen bild

Te

15 november 2010 10:38

Östra skansg 3 Haga Göteborg. X Svart,vit rosa

Kram te

 
Ingen bild

Anna

15 november 2010 21:57

Åh, här vill jag gärna vara med och tävla. Har varit borta hemifrån ett tag då vi haft hantverkare i vår lilla lägenhet och inte läst mina favvobloggar under den tiden heller. Men nu har jag iaf läst ikapp din blogg, som ju är en av favoriterna!
Inte för att jag brukar ha nån tur, men hoppas att det går vägen den här gången för jag vill väldigt gärna ha en svart tamtam i min hall.

1. Anyhows fysiska butik ligger på Östra Skansgatan i Göteborg.

2. Här kan jag ha väldigt fel, men jag tror att du har en svart, vit och rosa tamtam. För jag kan inte komma på att du visat upp nån grön här nu i din gröna period.

3. Nån blogg har jag inte. Än..

Hoppas jag gjort rätt nu =)

Kram!

 
Ingen bild

Jossan

16 november 2010 12:55

1. Östra Skansgatan 3 i GÖTEBORG såklart ;-)
2. 1: Svart, vit och grööön

Lycka till mig själv att jag vinner en svart och fin Tam tamaram :-)

/Jossan

 
Maria

Maria

16 november 2010 19:06

1. Östra Skansgatan 3
2. svart, vit & rosa
3. har länkat på min blogg.

/Maria

http://www.mariassida.blogg.se

 
Elina

Elina

17 november 2010 03:04

Östra Skansgatan 3, Haga Göteborg.

Jag är ny på din blogg och letat som en galning bland gamla inlägg för att kunna få reda på vilka fäger du har..har sett ett rosa.. så antingen x eller 2 alltså. Men har sett att du har ett grönt på ingående..men det hjälpte ju inte så mycket med tanke på att jag sett ett rosa redan i ditt flickrum. Jag gissar på alternativ X (svart, vit, rosa) eftersom det mesta i din inredning går i svart o vitt. Hoppas nu jag har rätt o att jag vinner. ett vitt skulle jag hemskt gärna vilja ha :D Underbar blogg du har, älskar verkligen inredningen, även om jag inte har den stilen här hemma själv.

http://dansbandsanka.blogspot.com

 
Elina

Elina

17 november 2010 03:04

Glömde skriva att jag länkat på min blogg, men har länkat med bild i högra spalten. Hoppas det gick bra också.

http://dansbandsanka.blogspot.com

Jenny

18 november 2010 10:55

det går så bra så:)

 
tina

tina

17 november 2010 10:13

hejsan!! är gärna med och tävlar!!
1) den nyöppnade butiken ligger på Östra skansgatan 3 i haga Göteborg.
2)svart,grön och rosa! vet att det svaret inte finns att välja mellan, men har följt din blogg länge och vet att du sålde den vita till din mamma och köpte en rosa till Hilda,den gröna letade du länge efter. Så jag hoppas jag har rätt nu=)
3) länkar på min blogg=)

http://tinizenw.blogg.se

 
Ingen bild

thesm1ths@hotmail.com

17 november 2010 11:11

Hej!
Jag satt och kolla på inspirations album på styleroom och råkade hamna i ditt fina hem. Såg dock där att det sod en vit liten tamtam och lurade, detta gjorde ju såklart att jag svarat fel i tävlingen.
Jag har tidigare chansat på 2 men om det går skulle jag vilja ändra mig till X.
Nu får man hoppas att denna virrhöna kanske har en chans trots allt snurr! :)
MVH/Erica

 
Ingen bild

Ulrika Nordkvist

17 november 2010 20:06

Hallå! Självklart vill jag vara med och tävla om en Tamtam pall. Har nyss renoverat badrummet och planen är att införskaffa en sådan dit.
Fråga 1: Östra Skansgatan 3
Fråga 2: Alternativ 1
Jag håller tummarna!
mvh
Ulrika

 
Lotta Rubom

Lotta Rubom

17 november 2010 23:37

Nu måsta jag också få vara med! Håller ju på att "rensa" bort lite för mycket lantligt här hemma och blir faktiskt mycket inspirerad av dig och din blogg! Så vad vore inte bättre än dessa snyggingar! Har du förresten fått upp "betongklumpen"? Nyfiken! :)

Östra Skansgatan 3
Svart, vit och rosa!
& jag ska försöka blogga, om jag nu kommer ihåg hur man gör. :)

Mvh Lotta (typ granne..)

http://iettlitethus.blogspot.com

 
Mimmi

Mimmi

18 november 2010 07:10

Jag vill naturligtvis vara med att tävla :-)

1) Östra Skanskgatan 3
2) alt 1
3) jag länkar från min blogg!

http://nyfiqen.blogspot.com

 
Ingen bild

Kerstin

18 november 2010 09:45

Oki, jag tänkte faktiskt inte vara med för jag vinner ju aldrig nått ändå, men oki då... ;0)

1. Östra skansg 3
2 1
3. Är på väg att göra det nu :0)

 
Ingen bild

Mattias

18 november 2010 10:29

Hej Jenny!

Skickar in ett bidrag till tävlingen för min sambo Marias skull eftersom det är hennes drömpall och hoppas på vinst. Hon behöver något som piggar upp på höstkanten.

Mailadressen vid ev vinst är min sambos (eftersom jag nästan aldrig kollar min egen) maria3-@hotmail.com

1.Östra Skansg 3 Haga
2. Vit, svart och rosa

Mvh Mattias

 
Caroline

Caroline

18 november 2010 11:57

Jag vill vara med och tävla!

1: Östra skansgatan 3 i Göteborg
2: Svart, vit och grön
3: Länkat!:)

http://uppsalamamman.blogspot.com

 
Ingen bild

Frida Eriksson

18 november 2010 13:30

Hejsan Jenny!
jag älskar din blogg.
Skulle vilja vara med och tävla.
Fråga
1:Östra Skansgatan 3 i Haga
2:2
har dessvärre ingen blogg.
Hoppas på tur!
Ha de så bra.

 
jenny

jenny

18 november 2010 14:36

en svart skulle göra sig bra i vårt nya boende:-)
1.Östra Skansgatan 3 i Haga Göteborg.
2. Blev alldeles snurrig när jag försökte ta reda på vilken färg du har på dina tamtam därhemma:-) Jag vill få det till att du har en svart, rosa & grön hemma men det alternativet finns inte så det måste ju vara fel:-) Du hade en vit men den hade du sålt till din mamma och så var det snack om en lila också. Chansar på alternativ x.
Kram

http://www.jennyshus.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards